Ardei umpluti cu ciuperci, rosii si mozzarella, la cuptor

Standard

Reteta asta mai mai facut-o o data saptamana asta, insa fara ciuperci si tot buna a fost. Practic, imi imaginez ca se poate face cu orice legume va plac, poate chiar si cu niste broccoli sau conopida fiarta…. Anyway, dat fiind faptul ca data trecuta nu am apucat sa o pozez (shame on me, yes…) mi-am zis ca este necesar totusi sa refac experimentul ca sa-l pot impartasi mai departe. In concluzie, am cumparat inca o bucata de mozzarella, 150 grame to be exact, din piata,  (am luat si de la Mega, de-aia 365 la 125 grame, buna si aia) pe care am asezat-o frumos in frigider pana la ora fatidica. Little did i know that someone crooked avea sa-mi manance juma din ea … No comment.

Boon, to be clear, am folosit 3 ardei (recomand mai degraba capia sau ardei gras rosu, pentru ca au o dulceata specifica, foarte savuroasa), cam 200 grame de ciuperci champignon proaspete, 85 de grame de mozzarella salvata cu greu din ghearele partenerului infometat, sare si piper. Ar fi mers si niste marar si patrunjel, dar totusi e duminica dupa-amiaza si 1. mi-e lene sa ies; 2. nu cred ca gasesc decat la Mega unde, rareori am gasit ierburi care sa arate bine (sunt cam vestede dupa parerea mea). Am taiat ardeii pe lung, din partea superioara, astfel incat sa las acea bucata sa vina ca un capacel pe toata treaba, am curatat bine interiorul de seminte si am umplut cu felii de mozzarella, ciuperci si rosii, postate alternativ, pozitia „drepti” ca in armata. Deasupra am mai pus cate-o felie de mozzarella just to be fancy. Nu uitati sa asezonati, cum am facut eu (shame on me again).

Restul de ciuperci le-am pus la copt simple, iar in palarie, evident, am lasat sa se topeasca fasii de mozzarella. Unele din ele au fost innobilate si cu cate-un rest de felie de rosie, ca sa nu le fie frig🙂

Intr-un vas de yena am asezat frumusel o foaie de hartie pergament si am pus la bronzat in cuptorul preincalzit toti membrii pranzului, cam jumatate de ora, la foc mediu. In general, scot vasul cand vad ca ardeii sunt copti, i suggest you do the same. Rezultatul:

Evident, se mananca proaspat scosi din cuptor, ca mozzarella se intinde pana la tavan😀

Pofta buna!

2 responses »

Hai zi ceva!

