Piftelute din carne de porc, piure de cartofi si eterna salata de vara

Standard

Now that’s what i call comfort food! Imposibil sa uit vreodata piftelele mamei, proaspat facute, cu carne abia tocata si legume din piata, stand mandre si perfect coapte langa cateva linguri sanatoase de piure de cartofi batut de tata atat de fin de ziceai ca facuse o vizita la blender… Yummy… Mancarea copilariei, cel putina una din preferatele mele, alaturi de multe ale minunatii care numai acasa au gustul „ala”..

Asadar, intr-o seara plictisitoate, m-am decis sa folosesc cumva punga de carne tocata primita de acasa, si sa execut ceva nobil cu ea. Am dezghetat bine carnea si am amestecat-o cu un morcov ras, o ceapa medie tocata marunt, un ou, 4 catei de usturoi, sare si piper. Dap…atat…pentru ca cineva..a uitat, AGAIN, sa cumpere din piata patrunjel si marar proaspat, care ar fi mers perfect in combinatia asta… But newwwwwwwww…. Whatever, i’ve evolved past it…. Boon, amestecatura asta mi s-a parut initial foarte ciudata, pentru ca era cam .. zemoasa, nu pentru ca mai era apa in carne, ci pentru ca am pus putine ingrediente (cam un pumn cu varf de carne, o ceapa si un morcov mediu) iar oul era maaareee… dar am dres situatia cu o lingura de pesmet … and still it was too moist… Dar am zis sa incerc asa si dupa prima tura de piftele prajite in ulei incins bine in tigaia de teflon, am conchis ca a fost cea mai buna decizie pe care am putut-o lua. Au iesit absolut dementiale, am mai facut piftele si alta data, dar nene, this time they were legendary. Nu ma laud, ci doar recomand folosirea oului cel sfant in cantitate ce poate parea exagerata…De asemenea, combinatia atat de simpla de carne cu doar 2 legume avea un gust senzational, nu foarte incarcat iar dulceata cepei si a morcovului a fost divina ..

Intre timp, cativa cartofi s-au curatat ca prin minune si s-au asezat frumusel la fiert, intr-o oala, fara sare.  Cand au fost gata, i-am pasat si am pus cateva linguri de smantana, sare si piper, and it was also yummy. Iar salata….se stie, rosiile, ardeiul capia, atat de dulce si crocant, ceapa si castravetii, fac un party asa reusit in bol incat nu mai e nevoie de lamuriri suplimentare.

 

Pofta buna!

One response »

Hai zi ceva!

