A venit caldura…si odata cu ea: shake-fest (partea 1) !!!

Standard

Din categoria „Ce mai bem azi azi fara E-uri” am incercat pentru prima data un shake de fructe cu lapte. Ideea nu a venit orisicum, ci a inceput relativ tipic pentru toate sesiunile mele de gatit: vecina (who else?), care ramasese cu frigiderul gol si avea pofta de mamaliguta cu branza si smantana (MBS, pentru cunoscatori🙂 ) propune inocent sa mergem undeva sa-si cumpere de-ale gurii(unde the hell poti face asa shopping duminica dupa-amiaza, cand, evident, la piata nu mai e nici musca ?) ….. Eu, ca un veritabil om de stiinta in ale magazinelor din zona, propun repede Mega Image-ul de la Amzei, gandindu-ma in secret ca poate asa mai cumpar si eu una-doua ingrediente ce mai lipsesc din casa. Dar bineinteles ca dupa una te duci si cu sacosa plina te intorci, ca doar sclipoceala aia nevinovata a ochilor la vederea catorva banane super coapte nu avea cum sa ramana doar aievea… (anyhow, cum sa nu cumperi banane catalogate de cei de la Mega ca fiind „pentru piure” cand, eu personal, le urasc pe cele la pret intreg ca mai mereu sunt prea verzi pentru gustul meu). Zis si facut, am cumparat absolut orice nu era pe lista (doua exemple: 1. pudra de cacao, in vaga speranta ca o sa ma simt sa folosesc si eu formele alea de briose din silicon, si, 2. iaurt degresat cu 0,1 % grasime, din ciclul „asta cum o fi?”) si am venit acasa. Nota: daca stau bine si ma gandesc, nici nu aveam lista de cumparaturi…. Revenind, in timp ce vecina toca legumele vreo 3 ore pentru salata de varza cu rosii (a se analiza poza pentru calificative),

eu stateam si blogaream primul post. Si tot dintr-una in alta, tot ne impiedicam de banane prin bucatarie, cand aparu un pui de idee geniala sub forma unei intrebari de rookie: am facut vreodata shake la blenderul meu? Ridic o spranceana in semn de protest (adica bei..cum adica sa fac io shake? pai ce, praful se asterne pe blender asa simplu..fara pic de ajutor din partea mea?) insa curiozitatea bate lenea si pun repede mana pe cutit. Tzac -pac, tai o banana rondele, o bag la blender impreuna cu un pic de lapte (sa zic 50 ml, cu aproximatie). Dupa 2-3 minute de zgomot infernal (daca stiam eu ce panarama face asta micu, pe raft la Cora ramanea, cu tot cu super-promotia care m-a indus in eroare), in blender se formase ceva gooey…bun la gust ce-i drept….si asa am ridicat miza: inca 2 banane, ceva mai mult lapte (din ochi, sa zic 250-300 ml, dar depinzand de cat de gros preferati shake-ul, puteti jongla cu laptele). Rezultatul:

Opinii? Critici? Aplauze (haha, ce gluma buna🙂 )? Dupa experienta asta am ramas cu o singura nazuinta: iaurt cu fructe la blender…

4 responses »

    • Mai tu zici bine ce zici acolo, cred ar fi bun, numai sa nu fie cacao de-aia ieftinitura ca e cam amara….eu una as mai fi pus un mic praf de scortisoara, dar era prea tarziu😀

Hai zi ceva!

